Pogosta vprašanja

  1. Kako naročim čiščenje?

    Lahko nas pokličete na telefon 031/665–614 ali 041/760–143, kontaktirate preko e-pošte, kjer nam napišete kakšno čiščenje želite in pustite svojo telefonsko številko, da Vas lahko pokličemo nazaj. Lahko pa preprosto izpolnite obrazec za povpraševanja in Vas bomo kontaktirali nazaj.

  2. Kdaj lahko pričakujem čiščenje?

    Dogovorili se bomo za termin, ki Vam najbolj ustreza. Časovno se bomo čimbolj prilagodili Vašim željam, vsekakor pa pokličite čim prej, saj je planiranje vnaprej lažje.

  3. Ali moram biti prisoten/-na v času čiščenja?

    Ob prvem čiščenju je stranka običajno prisotna, da izrazi posebne želje glede čiščenja in da se dogovorimo, kako nam bo omogočen dostop v prostore v primeru rednih čiščenj. V času samega čiščenja, prisotnost stranke ni potrebna. Odločitev je vaša.

  4. Čistila in orodja?

    Pri čiščenju uporabljamo svoja čistila in orodja. Možen je tudi drugačen dogovor.

  5. Ali v primeru rednih čiščenj, čisti vedno ista čistilka?

    Načeloma bo pri Vas čistila vedno ista čistilka, le v primeru bolezni ali drugih odsotnosti, jo bo zamenjala druga.

  6. Kakšni so plačilni pogoji?

    Če je čiščenje enkratno, Vam račun pošljemo po pošti v roku 15 dni po opravljeni storitvi. Če je čiščenje redno (dnevno, tedensko, mesečno), Vam račun izstavimo mesečno po pošti.