|
|
|
Pogosta vprašanja
- Kako naročim čiščenje?
Lahko nas pokličete na telefon 031/665–614 ali 041/760–143, kontaktirate preko e-pošte, kjer nam napišete kakšno čiščenje želite in pustite svojo telefonsko številko, da Vas lahko pokličemo nazaj. Lahko pa preprosto izpolnite obrazec za povpraševanja in Vas bomo kontaktirali nazaj.
- Kdaj lahko pričakujem čiščenje?
Dogovorili se bomo za termin, ki Vam najbolj ustreza. Časovno se bomo čimbolj prilagodili Vašim željam, vsekakor pa pokličite čim prej, saj je planiranje vnaprej lažje.
- Ali moram biti prisoten/-na v času čiščenja?
Ob prvem čiščenju je stranka običajno prisotna, da izrazi posebne želje glede čiščenja in da se dogovorimo, kako nam bo omogočen dostop v prostore v primeru rednih čiščenj. V času samega čiščenja, prisotnost stranke ni potrebna. Odločitev je vaša.
- Čistila in orodja?
Pri čiščenju uporabljamo svoja čistila in orodja. Možen je tudi drugačen dogovor.
- Ali v primeru rednih čiščenj, čisti vedno ista čistilka?
Načeloma bo pri Vas čistila vedno ista čistilka, le v primeru bolezni ali drugih odsotnosti, jo bo zamenjala druga.
- Kakšni so plačilni pogoji?
Če je čiščenje enkratno, Vam račun pošljemo po pošti v roku 15 dni po opravljeni storitvi. Če je čiščenje redno (dnevno, tedensko, mesečno), Vam račun izstavimo mesečno po pošti.
|
|
|